Gruppetimene på Gym Ila er intens fysisk trening for alle nivåer. I et variert spekter av treningsformer tilbyr vi gode økter for både nybegynneren og erfarne utøvere med hundrevis av treningstimer bak seg.

Les mer om gruppetimene våre nedover på siden og book time gjennom timeplanen.

 
 
 
DSC_4496.jpg

Lift/Run/Move

Instruktør: Frida Thorbergsen & Karoline Røed

Lift/Run/Move er en effektiv styrke- og kondisjonsøkt med personlig trener. Disse timene er tredelt og inkluderer løp, styrke og mobilitet.


 
GYM_ILA_YOGA_WEB-5.jpg

Yoga Vinyasa

Instruktør: Andrea Røsaker

I Yoga Vinyasa beveger man seg inn og ut av posisjonene i takt med pusten. Perfekt for deg som ønsker å bli sterk, fleksibel og få balanse i kropp og sjel.


 
1s--FTW4.jpeg

Boksing

Instruktør: Jim Bertelsen

Boksetreningen vår tar for seg grunnleggende teknikk, styrke, koordinasjon og utholdenhet. Disse timene er fysisk krevende og gøy uansett hvilket nivå du er på.


 
IngeborgLovlie_GYMILA_JJ-5.jpg

Tradisjonell Jiu-Jitsu

Instruktør: Rune S. Henrichsen

Jiu-Jitsu har sitt opphav i Japan og er et komplett system med slag/spark, leddmanipulasjon, kast og låseteknikker. Jiu-Jitsu kan trenes som selvforsvar, som sport, eller som mosjon.


 
DSC_5638.jpg

Yoga Yin

Instruktør: Masha Stojcic

I Yoga Yin ligger fokuset i å åpne opp området rundt rygg, hofter, skuldre og å skape balanse i kroppen. Yoga Yin er en rolig form for yoga som passer for alle.


 
GYM_ILA_BILDER_WEB-30.jpg

Muay-Thai (Thaiboksing)

Instruktør: Håkon Foss

Muay-Thai er en tradisjonell kampsport fra Thailand. I Muay-Thai bruker man hender, albuer, knær og spark. Bryteteknikken clinch er også en viktig del av sporten.


 
BJJ (31 of 186).jpg

Brasiliansk Jiu-Jitsu (BJJ)

Instruktør: Alvaro Ribeiro

I Brasiliansk Jiu-Jitsu fokuserer man på nedtagninger, holdegrep, låsegrep og kamp på bakken. Dette er en morsom og relativt fysisk krevende treningsform.


 
IMG_0885.jpg

Leg day

Instruktør: Frida Thorbergsen & Karoline Røed

Timen kombinerer tunge baseløft som knebøy, hipthrust , markløft O. L. med lettere vekter og flere repetisjoner av øvelser som utfall, bulgarsk utfall, glutebridge.