Lift Run Move
— Effektiv gruppetrening på Grunerløkka

 
DSC_4559.jpg
 
 
 

Lift/run/move er en gruppetime med høy intensitet som kombinerer styrke og kondisjonstrening. Timene blir ledet av erfarne PT-er som setter opp helhetlige økter med fokus på god teknikk og riktig belastning for deg.

Slik foregår timen

Timen er todelt og du velger selv om du vil starte med kondisjon eller styrke. Halvveis i timen bytter vi, slik at de som startet med kondisjon går over til styrke, og motsatt.

Kondisjonsdelen er lagt opp med kortintervaller på tredemølle. Disse intervallene varieres hver økt. Styrkedelen består av sirkeltrening på 3 stasjoner hvor du jobber 40 sekunder og har 20 sekunder pause. Vi fokuserer på helkroppstrening hver økt og øvelsene er gjennomførbare for alle nivå. Øvelser varierer fra time til time, så her får du både variasjon og motivasjon. Energisk musikk og engasjerte PT-er får deg til å gi det lille ekstra, og du går ut med en fantastisk følelse.

Vi tilbyr lift/run/move mandag, tirsdag, onsdag og torsdag på Gym Ila. Mandager, tirsdager og torsdager er tyngre enn morgentimen på onsdager. På onsdagstimen benytter vi oss i hovedsak av kroppsvektsøvelser. Dette er mindre belastende for kroppen, slik at du har mulighet å gå på alle ukens timer, og bruke onsdagen til en mindre belastende økt midt i uken.

Timene blir tilpasset dine forutsetninger og passer for alle nivåer.

Høyintensiv trening på Grünerløkka

Gym Ila er et unikt treningssenter med kort vei fra Ringen Kino og fra Alexander Kiellands Plass. Her får du alt du trenger for å komme deg i form, enten du vil trene kampsport, styrke, yoga eller gruppetimer. Kom gjerne innom eller kontakt oss om du lurer på noe.